HTML

May the twenty-fourth be with you

Urszuszka és Malgabo közös blogja, ami angliai életünkbe enged bepillantást...

Utolsó kommentek

  • Nemgyenge: Nagyon örülök ám nektek, olyan szépen éltek. Na ... (2012.05.26. 20:02) Every little helps
  • SalmonElla: Gratula a mindenféléhez! És otthonra is nagyon s... (2012.03.21. 18:47) Every little helps
  • MrStrato: Rájöttem, kire hasonlít a képen Cameron. Hajdú S... (2011.09.07. 23:40) Looting
  • danzsu: Ha konzerválni akarjátok a Felföldi hangulatot, ... (2011.09.01. 17:31) Skócia
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

21 hónap

2011.08.18. 08:00 malgabo

Ma vagyok 21 hónapja a Boots alkalmazásában!

Ez azt jelenti, hogy most már bármikor felmondhatok, nem kell visszafizetnem a kiutaztatási költségeket.
Kicsit büszke vagyok magamra, hogy idáig kibírtam, persze Urszuszka nélkül ez nem biztos hogy sikerült volna!

Ezt megünnepelendő jövő héten hazamegyünk két hétre üdülni, krémest és gombócot falni nagy kanállal.
:)

Egyébként jól vagyunk, dolgozgatunk, Urszuszka is dolgozik, majd ő megírja, ha kedve lesz hozzá.
Én június vége óta egy másik városban vagyok, azt hiszem ezt hívják felfelé bukásnak, nem akartam menni, de mennem kellett. Én vagyok most az állandó és egyetlen pharmacist, több munkaórával, több pénzért, viszont kidolgozom a lelkem is (I work my socks off). Nortonban is folyton kimerült voltam, de most aztán már tényleg kivagyok, hadd panaszkodjak már egy kicsit, na. Elvileg pár hónap múlva visszamehetek majd, ha akarok, de láttam én már ilyet, valami valahogy mindig "közbejön". Úgyhogy most nem vagyok happy a céggel, lehet hogy elkezdek érdeklődni a konkurenciánál, az előttem lévő gyógyszerész csaj is átment más céghez, kevesebb munkával több pénzért. Szerintem nekem is pont erre van szükségem. :)

Viszont a búcsúajándékom a nortoni lányoktól nagyon tuti lett, igaz, nem előzmények nélküli, beszéltünk róla korábban. Kaptam egy utalványt egy öt percre levő szépségszalonba, lőttem is képet a kezelésről, íme:

























Garra rufa fish spa treatment, nagyon poén, mindenkinek ajánlom! Ilyen kis fogatlan halak csipegetik le az elhalt bőrdarabokat a lábfejről, állítólag bizonyos bőrbetegségekben csodát tesz, nekem szerencsére nincs semmi bajom, szimplán puha és selymes lett a lábfejem.
Az első egy percben folyamatosan röhögtem, nem is a csiklandósság miatt, hanem mert annyira bizarr és valószerűtlen az egész. :)
Metálabb arcok egész testes kezelést is kérhetnek, mondjuk azt elég kevés helyen csinálják.

A másik jóság, hogy vettünk géperejű járművet, egy ezüst színű Peugeot 206-ot, jutányos áron, igaz hogy a kilométerórája (ami mérföldóra) vissza lett tekerve (mint utólag kiderült, viszont így kértem rá utólag kompenzációt) és elég megbízhatatlan a motorja, azért amikor megy, akkor elvisz minket szép helyekre. (Meg ronda helyekre is.)

A magyar árakhoz képest tényleg olcsóbb egy kocsi, viszont a biztosítása (főleg annak, aki új a rendszerben) nagyon brutál. Esetünkben effektíve annyi az éves bizti, amennyi az autó ára volt. A biztosítás még abban különbözik, hogy nem az autóra szól, hanem a személyekre akik vezetik. Az autó adatai csupán szükséges extrák.
A benzinárak itt is magasak, amit nem értek, az angolok elég sokat ásnak maguknak, meg az iparuk is nagyobb, hát én ehhez nem értek kérem.
Kép a járgányról:

 


 

2 komment

Címkék: peugeot garra rufa doctorfish

A bejegyzés trackback címe:

https://majus24.blog.hu/api/trackback/id/tr953161296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sonkatekercs 2011.08.24. 21:29:55

Gratulálunk innen a Kánikulából! Hogy fogtok hazajönni, Kocsival? Nagy kaland lenne ám! Egyszer ki lehetne cserélni a kis halacskákat pirányákra, mekkora buli lenne.

The Adelaider 2011.08.29. 04:21:09

A Take That koncert hatalmas lehetett, megboldogult gyermekkorombol nekem is sok jo szam felidezodott, meg klippekre is emlekszem! :D A helyetekben en is elmentem volna, orulok, hogy ekkora elmeny volt. Nekem majd a februari Roger Waters lesz valami hasonlo Melbourne-ben, sot, meg jobb is. ;)
De oktober elejen is megyek Annaekhoz, most epp autoval, mert a repjegyek rem dragak a hosszu hetvege miatt. Az en gepjarmuvemet sem egy ilyen 1600 km-es utra terveztek, ugyhogy remelem, sikerul kolcsonkerni valakitol, ha meg nem, akkor lehet imadkozni. :D
Szerencsere Cardiff-ban sincs vandalkodas, mert ugye ott is van 2, hozzam kozel allo erdekeltsegem. ;)
A melovaltashoz drukkolok, en most lakast valtanek. Nem kell beleszakadni a meloba, ha nem muszaj. Peldat kell venni Csabirol, aki lassan tagja lesz az evi egy napot dolgozok klubjanak (Mikulas, husveti nyul, stb). :D
A halas kezeles elnokseg lehetett! :) Az en labam masfajta kezelesnek van alavetve, majd idoben lesz rola kep is. ;)
Keep it real guys. :)
süti beállítások módosítása