HTML

May the twenty-fourth be with you

Urszuszka és Malgabo közös blogja, ami angliai életünkbe enged bepillantást...

Utolsó kommentek

  • Nemgyenge: Nagyon örülök ám nektek, olyan szépen éltek. Na ... (2012.05.26. 20:02) Every little helps
  • SalmonElla: Gratula a mindenféléhez! És otthonra is nagyon s... (2012.03.21. 18:47) Every little helps
  • MrStrato: Rájöttem, kire hasonlít a képen Cameron. Hajdú S... (2011.09.07. 23:40) Looting
  • danzsu: Ha konzerválni akarjátok a Felföldi hangulatot, ... (2011.09.01. 17:31) Skócia
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Indafotó képek

International Day

2011.04.18. 08:00 malgabo

Április 1.-én csináltunk egy nemzetközi napot, lévén bolondok napja meg pénzt gyűjtöttünk a legnagyobb rák alapítványnak.

Mindenki beöltözött egy nép (feltételezett) viseletébe és hozott valami tájegységre jellemző harapnivalót a büféasztalra.
Azért írom, hogy feltételezett, mert itt a sztereotípiák domináltak, a való életben egyik francia vagy spanyol ismerősöm nem öltözik lotyónak. :)
Mint ahogy én sem öltöm magamra mindennap czifra szűrömet és aranyos subámat, miközben karikás ostorommal csettintgetek a bogrács mellett. Mondjuk ha lett volna bocskaim vagy atillám, az most jól jött volna, így viszont csak megmutattam egy képen.

Én - természetesen - magyarnak "öltöztem", azaz próbáltam inkább a kiegészítőkre rámenni.
A Rubik-kockás póló direkt az alkalomra készült, Urszuszkának is egy. A huszár-baba egyik kedves barátnőnktől származik. Volt bajuszom is, de nem ragadt eléggé, így megkapta a huszár a sajátja mellé pluszba.





























Jellemző kicsiny országunk imázsára, hogy az általunk világhírűnek titulált dolgok (Rubik-kocka, golyóstoll, C-vitamin) semennyit nem jelentenek az átlag külföldinek (ez nem feltétlenül a mi hibánk vagy az övék). Egyedül Sue tudta ezeket, de őt eleve Google Sue-nak becézzük, lévén nagy tudásanyagot halmozott fel érdekes-haszontalan (kinek melyik, vérmérséklet szerint) információk terén, hívhatjuk általános műveltségnek.
Szóval elképzelhető, hogy az színes-pörgős országimázs videók főleg nekünk, magyaroknak készülnek, általános hangulatjavítás céljából.
Sebaj, én most megtettem, ami tőlem telik. Magyaros éteknek a szilvás gombócot (plum dumplings Hungarian-style) készítette el Urszuszka, mert ahhoz be tudtunk szerezni minden alapanyagot.
Ízre finom lett, a kollégáimnak pedig el kellett magyarázni, hogy ez most itt édes, "pudding". Jólnevelten ettek egyet-egyet, de szerintem nem értették meg a lényeget. :) (Meg amúgy is rengeteg kaja volt és nem nagyon szoktak ám belakni ebédre, mondjuk mostanában én sem nagyon, mert csak elálmosodom.)
Így legalább több maradt nekem.

Csoportkép, álló sor balról jobbra: Zeeshan (pakisztáni), Jayne (spanyol), Sue (francia), Sarah (mexikói), Ann (hawaii), Angela (afrikai/jamaikai), Susan (német), Carol (skót)

 























Külön kiemelném még Carol skót erszényét, úgynevezett "sporran"-ját:



















 

4 komment

Címkék: nap day nemzetközi gombóc international szilvás dress beöltözés costume

A bejegyzés trackback címe:

https://majus24.blog.hu/api/trackback/id/tr992833489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malgabo 2011.04.22. 09:07:50

@Nyunyikaa: naná, még jó hogy!!
Never a dull moment! :)

A Tyne folyó déli partja 2011.05.25. 16:05:11

hogy hoztak össze nálatok ennyi nációt? én akárhány munkahelyen voltam, alig találkoztam külföldiekkel. lengyellel soha, egyszer volt egy görög lány, most van egy eredetileg zimbabwei, meg egy eredetileg dél-afrikai, aztán ennyi. ja, anno Redditchben voltak afrikaiak ideiglenesen, meg egy szlovák lány, de ügynökségiek. az összes többi bennszülött angol volt, a valaha volt munkatársaim kb. 90%-a. ahogy északabbra jöttem, úgy meg pláne egyre kevesebb.

malgabo 2011.05.25. 20:46:14

Ez nagyon érdekes, de ha figyelmesen elolvasod amit írtam, rájössz, hogy szó sincs ennyi nációról.
Pontosabban: Zeeshan tényleg pakisztáni, én tényleg magyar vagyok, Susan pedig skót, de ő nem öltözött skótnak, mindenki más angol. (2/3-os többség)
süti beállítások módosítása