HTML

May the twenty-fourth be with you

Urszuszka és Malgabo közös blogja, ami angliai életünkbe enged bepillantást...

Utolsó kommentek

  • Nemgyenge: Nagyon örülök ám nektek, olyan szépen éltek. Na ... (2012.05.26. 20:02) Every little helps
  • SalmonElla: Gratula a mindenféléhez! És otthonra is nagyon s... (2012.03.21. 18:47) Every little helps
  • MrStrato: Rájöttem, kire hasonlít a képen Cameron. Hajdú S... (2011.09.07. 23:40) Looting
  • danzsu: Ha konzerválni akarjátok a Felföldi hangulatot, ... (2011.09.01. 17:31) Skócia
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Every little helps

2012.03.12. 17:00 malgabo

Jó hírekkel tudok szolgálni, bejött a számítás!
A Tesco egyelőre jó, újra elkezdtem szeretni a munkámat.
A terhelés pont jó, nem hajszolnak halálra, de azért mindig van mit csinálni, kollégák aranyosak, vettem nekik virágot is nőnapra, hogy kicsit bevágódjak, meg voltak hatódva. Mivel nőnapról a nagy átlag sosem hallott, max. a tévéből, nekik is elmondtam hogy mi is ez, illetve hát hogy mindegy is, csak a virág a lényeg. A Bootsnál már kétszer tartottam nőnapot, fel vagyok készülve. Ráadásul messzire sem kellett mennem, a Tescos virág is nagyon szép s jó.
Itt megemlítem, hogy míg a Teszkónak odahaza van egy negatív mellékzöngéje az olcsósága miatt, főleg a hírhedt, ki-tudja-honnan szalajtott "gazdaságos" termékeik miatt, itt a Tesco megítélésem szerint minőségibb kategória, még a "value" termékek is. Állítólag nem is olcsó, biztosan így van, én attól még ott vásárolok. Fél év múlva fogok kapni "Privilage Cardot" is, ami olyan 10% körüli kedvezményt jelent, egy év múlva még részvényekhez is juthatok, zsír. Pár tíz év után pedig enyém lesz az egész, haha.
A shiftek kicsit megfűszerezik a dolgot, egy hétig 6.30-kor kezdek, a következő héten pedig 22.30-ig vagyok, úgyhogy a kis szervezetemet szoktatni kell még ehhez a menetrendhez. Amúgy 9 órás egy műszak.
Szerencsére a korai és a késői órákban alig van valaki, úgyhogy ilyenkor van idő behozni a papírmunkát, csinálni tréningeket, okosodni meg teát kavargatni. :) Ez az, ami a Bootsnál nem adatott meg.
A másik jóság a szabadságolás, mondtam a managereknek, Jackynek hogy mikor mennék májusban, mondta OK, szerez locumokat arra az időszakra, not a problem. Ennyi. Nem ám hogy fél-egy évvel előre le kell adnom írásban, pót-időpontokkal, mint annak előtte. Ja és hétvégén nem dolgozom. Szóval ez a pharmacist-mennyország ahogy mi hívjuk. :)

Urszuszkának is történt előrelépés, miután elég jól teljesített Darlingtonban (hónap dolgozója többszörösen!) és elsóhajtotta magát, hogy ő bizony szívesen dolgozna full-time, úgy alakult, hogy Newcastle-ben lett az egyik store-ban Manager Assistant. Eddig neki is tetszik, nála az utazás az, ami egy kicsit bezavar az idillbe, egy óra busszal az út, cserébe a busz a házunk előtt szedi fel és a boltnál teszi le. Kocsival ha jó a közlekedés, ennél húsz perccel hamarabb bent lehet lenni, ez pl. szombaton a legjobb opció.

A házikót is szépen belaktuk, Urszuszka még képet is festett a nappaliba, kidekorálta szépen, függönyt szerzett, én pedig a fiús melókat csináltam, bútort szereltem, wifit csináltam, tévét szereztem.

Nappalink legújabb szerzeménye pedig egy szép nagy sarok szófa, félek ezt nem fogjuk tudni magunkkal vinni haza, ha eljő az idő. Jó sokat vártunk rá, most meg arra, hogy a régit elvigye az ügynökség akitől béreljük a bérleményt, addig is a sarokban állnak felstócolva, úgy néz ki a nappali egyik fele mint egy bútorraktár.

A tavasz pedig megérkezett, szép napos meleg idő lett, tegnap elmentünk sétálni a folyópartra egy barátunkkal, fel is fedeztünk egy rafting pályát. Kipróbálni persze nem fogjuk, ismerve magunkat többet lennénk a víz alatt mint felett, ami nem egészséges!

2 komment

Címkék: munka tesco kanapé sofa

A bejegyzés trackback címe:

https://majus24.blog.hu/api/trackback/id/tr914312341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SalmonElla 2012.03.21. 18:47:33

Gratula a mindenféléhez! És otthonra is nagyon szép virágot vittél, igazi gentleman! :)
Andi

Nemgyenge 2012.05.26. 20:02:17

Nagyon örülök ám nektek, olyan szépen éltek. Na meg azért is boldog vagyok, mert tudom, hogy rajtam és barátaimon kívül is élnek magyarok Stocktonban! Ha majd a Teszkóba megyek mindenképp beköszönök!
süti beállítások módosítása